Lier Golf
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Egenopleve litt spesielle golfhistorier

2 posters

Go down

Egenopleve litt spesielle golfhistorier Empty Egenopleve litt spesielle golfhistorier

Poste  Hans Henrik Tir Jul 08, 2008 10:06 am

Tenkte vi forumbrukere kunne dele noen av våre egne litt spesielle opplevelser på golfbanen. Det skjer noe spesielle ting innimellom. Jeg kan starte ;

På hull 18 på Holstebro GKs flotte bane i Danmark, var jeg i ferd med å avslutte en kveldsrunde. Hadde spilt meg fint inn til greekanten og var på vei med bag'en for å sette den fra meg og finne putteren frem. Akkurat da kom det en rev inn fra skogkanten og tok ballen i munnen! Den gikk tvers over greenen og slapp ballen igjen akkurat når den gikk av, slik at den ble liggende omtrent som den lå, men på motsatt side av greenen. Flaggplasseringen var omtrent midt på green, så det var ikke noen fordel eller ulempe for meg, men allikevel en spesiell opplevelse.

Jeg har siden lest litt om reglene her og hva jeg skulle gjort om reven hadde tatt ballen med seg enda lengre bort. Noen som vet hva regle sier til slikt?
Hans Henrik
Hans Henrik
Admin

Antall Innlegg : 119
Age : 56
Bosted : Lierskogen
Registration date : 11.06.2008

http://www.liergolf.com

Til Toppen Go down

Egenopleve litt spesielle golfhistorier Empty Re: Egenopleve litt spesielle golfhistorier

Poste  Tore Tir Jul 08, 2008 12:44 pm

Uten å ha lest relgene så vil jeg tro at du måtte legge en ny ball tilbake omtrent der den andre lå - for å så fortsett uten straff.
Noe av det samme som man gjør hvis noen treffer ballen din hvis den ligger på greenen.
Tore
Tore
Admin

Antall Innlegg : 102
Age : 51
Bosted : Lierskogen
Registration date : 11.06.2008

Til Toppen Go down

Til Toppen


 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet