Velkommen til Lierskogen Masters 2008
3 posters
Side 1 av 1
Velkommen til Lierskogen Masters 2008
Her kan man nå legge inn løpende informasjon omkring årets Masters. Kan jo begynne med at BT og Espen gikk tellende runde i går. BT fikk 43 poeng og Espen 36. Andre som har hatt tellende runder i Masters så langt ?
Re: Velkommen til Lierskogen Masters 2008
Regner med at de da sender inn sin score til LM's mailadresse slik at dette kan bli registert.
Tore- Admin
- Antall Innlegg : 102
Registration date : 11.06.2008
Har nå hørt rykter om at Espen ikke hadde tellende runde allikevel, så det blir vel bare BTs "forbeholdsrunde" som gjelder. Han sender nok mail. Og mailadressen var ... ?
lierskogen.masters@hotmail.com
sendt ut informasjonen om denne siden med den mailadressen
sendt ut informasjonen om denne siden med den mailadressen
Tore- Admin
- Antall Innlegg : 102
Registration date : 11.06.2008
Mulig ekstraordinær gen.fors. i Masters?
På vegne av FLERE vil jeg gjerne ta opp en sak. Jeg er ikke så veldig opptatt av penger, men syntes det er greit å sikre seg avkastning på investerte midler. En av mine siste investeringer er innbetaling av kroner 250 til Lierskogen Masters. Dersom, og jeg sier bare dersom, formkurven min ikke raskt utvikles i en positiv retning vil jeg i juli (fellesferien er som oftest enkleste måneden å gjennomføre kupp) innkalle til generalforsamling i Lierskogen Matsers med forslag til regelendringer. I disse tider hvor det skal spares og spinkes vil jeg foreslå og eventuelt flytte fokus fra poengjag til poengreduksjon. Hva er poenget med poeng? Det er jo mye lettere å bare sette et strek på scorekortet - all denne utregningen vil også gå mye fortere og man vil raskt kunne komme til det som er golfens hovedpoeng - Hull 19!
Parnevik- Antall Innlegg : 14
Registration date : 12.06.2008
Så det du sier, er at du egentlig kan nøye deg med "Best in Bar"-konkurransen? Og i stedet for "Straightes Drive" ute på banen kan tenke deg "Straightest Drive Home" eller noe i den stil?Parnevik skrev: - all denne utregningen vil også gå mye fortere og man vil raskt kunne komme til det som er golfens hovedpoeng - Hull 19!
Er redd det må et juli-kupp til for å få gjennomslag for dette, men det er Tore som vel må påvirkes for å få til noe. Du kan jo stikke opp og male mønene på huset hans i disse dager, så får du det nok som du vil
Similar topics
» Informasjon om Lierskogen Masters - 2008
» Finalen i Lierskogen Masters
» Lierskogen Masters 2010
» Lierskogen Masters 2011
» Informasjon om Lierskogen Masters 2009
» Finalen i Lierskogen Masters
» Lierskogen Masters 2010
» Lierskogen Masters 2011
» Informasjon om Lierskogen Masters 2009
Side 1 av 1