Lier Golf
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Velkommen til Lierskogen Masters 2008

3 posters

Go down

Velkommen til Lierskogen Masters 2008 Empty Velkommen til Lierskogen Masters 2008

Poste  Hans Henrik Ons Jun 11, 2008 11:38 am

Her kan man nå legge inn løpende informasjon omkring årets Masters. Kan jo begynne med at BT og Espen gikk tellende runde i går. BT fikk 43 poeng og Espen 36. Andre som har hatt tellende runder i Masters så langt ?
Hans Henrik
Hans Henrik
Admin

Antall Innlegg : 119
Age : 56
Bosted : Lierskogen
Registration date : 11.06.2008

http://www.liergolf.com

Til Toppen Go down

Velkommen til Lierskogen Masters 2008 Empty Re: Velkommen til Lierskogen Masters 2008

Poste  Tore Ons Jun 11, 2008 1:08 pm

Regner med at de da sender inn sin score til LM's mailadresse slik at dette kan bli registert.
Tore
Tore
Admin

Antall Innlegg : 102
Age : 51
Bosted : Lierskogen
Registration date : 11.06.2008

Til Toppen Go down

Velkommen til Lierskogen Masters 2008 Empty Re: Velkommen til Lierskogen Masters 2008

Poste  Hans Henrik Ons Jun 11, 2008 1:13 pm

Har nå hørt rykter om at Espen ikke hadde tellende runde allikevel, så det blir vel bare BTs "forbeholdsrunde" jocolor som gjelder. Han sender nok mail. Og mailadressen var ... ?
Hans Henrik
Hans Henrik
Admin

Antall Innlegg : 119
Age : 56
Bosted : Lierskogen
Registration date : 11.06.2008

http://www.liergolf.com

Til Toppen Go down

Velkommen til Lierskogen Masters 2008 Empty Re: Velkommen til Lierskogen Masters 2008

Poste  Tore Ons Jun 11, 2008 1:18 pm

lierskogen.masters@hotmail.com
sendt ut informasjonen om denne siden med den mailadressen
Tore
Tore
Admin

Antall Innlegg : 102
Age : 51
Bosted : Lierskogen
Registration date : 11.06.2008

Til Toppen Go down

Velkommen til Lierskogen Masters 2008 Empty Mulig ekstraordinær gen.fors. i Masters?

Poste  Parnevik Fre Jun 13, 2008 9:54 am

På vegne av FLERE vil jeg gjerne ta opp en sak. Jeg er ikke så veldig opptatt av penger, men syntes det er greit å sikre seg avkastning på investerte midler. En av mine siste investeringer er innbetaling av kroner 250 til Lierskogen Masters. Dersom, og jeg sier bare dersom, formkurven min ikke raskt utvikles i en positiv retning vil jeg i juli (fellesferien er som oftest enkleste måneden å gjennomføre kupp) innkalle til generalforsamling i Lierskogen Matsers med forslag til regelendringer. I disse tider hvor det skal spares og spinkes vil jeg foreslå og eventuelt flytte fokus fra poengjag til poengreduksjon. Hva er poenget med poeng? Det er jo mye lettere å bare sette et strek på scorekortet - all denne utregningen vil også gå mye fortere og man vil raskt kunne komme til det som er golfens hovedpoeng - Hull 19!
Parnevik
Parnevik

Antall Innlegg : 14
Age : 62
Bosted : Møllhausen - Lierskogen
Registration date : 12.06.2008

Til Toppen Go down

Velkommen til Lierskogen Masters 2008 Empty Re: Velkommen til Lierskogen Masters 2008

Poste  Hans Henrik Fre Jun 13, 2008 10:10 am

Parnevik skrev: - all denne utregningen vil også gå mye fortere og man vil raskt kunne komme til det som er golfens hovedpoeng - Hull 19!
Så det du sier, er at du egentlig kan nøye deg med "Best in Bar"-konkurransen? Og i stedet for "Straightes Drive" ute på banen kan tenke deg "Straightest Drive Home" eller noe i den stil?

Er redd det må et juli-kupp til for å få gjennomslag for dette, men det er Tore som vel må påvirkes for å få til noe. Du kan jo stikke opp og male mønene på huset hans i disse dager, så får du det nok som du vil Cool
Hans Henrik
Hans Henrik
Admin

Antall Innlegg : 119
Age : 56
Bosted : Lierskogen
Registration date : 11.06.2008

http://www.liergolf.com

Til Toppen Go down

Velkommen til Lierskogen Masters 2008 Empty Re: Velkommen til Lierskogen Masters 2008

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet