Lier Golf
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Ulven Golfklubb er nedlagt - hvor går veien videre ?

3 posters

Go down

Ulven Golfklubb er nedlagt - hvor går veien videre ? Empty Ulven Golfklubb er nedlagt - hvor går veien videre ?

Poste  Hans Henrik Ons Sep 17, 2008 11:22 am

Gjennomført på møte 16. september. Triste saker. Var forhindret fra å være tilstede, men forstår at det ikke kom noe som helst konkret frem om hva som skjer med anlegget på Lierskogen fremover. Ingen representanter fra SMG var der heller for å si noe som helst. Ikke overraskende, men fantastisk dårlig!

Åpent spørsmål : Hvor har folk tenkt å være medlemmer neste år ?

Tar jo for gitt at de fleste i år bare har "seilet" inn i Holtsmark sitt opplegg, da dette jo ikke kostet noe ekstra i år. Allikevel er det jo høyst relevant å vurdere hva man skal gjøre neste år. Det er jo flere alternative baner i nærområdet og det er jo derfor ikke noen selvfølge at folk vil fortsette i Holtsmark neste år ... ?
Hans Henrik
Hans Henrik
Admin

Antall Innlegg : 119
Age : 56
Bosted : Lierskogen
Registration date : 11.06.2008

http://www.liergolf.com

Til Toppen Go down

Ulven Golfklubb er nedlagt - hvor går veien videre ? Empty Re: Ulven Golfklubb er nedlagt - hvor går veien videre ?

Poste  Tore Ons Sep 17, 2008 1:19 pm

Jeg kommer nok til å bli med over til Holtsmark -da det ikke er noen baner i nærheten som kan tilby det samme medlemskapet som Holtsmark. På de andre banene koster det relavtivt mye mer pr år i kontigent - og jeg får ikke spilt nok til å forsvare dette.

Sara kommer nok ikke til å bli medlem på Holtsmark - satser nok på en postboksbklubb for henne - siden hun nok ikke kommer til å være noe særlig aktiv på golfbanen neste år heller.
Tore
Tore
Admin

Antall Innlegg : 102
Age : 51
Bosted : Lierskogen
Registration date : 11.06.2008

Til Toppen Go down

Ulven Golfklubb er nedlagt - hvor går veien videre ? Empty Ut og inn av Holtsmark ?

Poste  Parnevik Tor Sep 18, 2008 9:32 am

Syntes at Holtsmark Pay & Play system passer meg bra. Asker ligger jo veldig beleilig til, men syntes at det ofte er mye folk der (trangt om plassen) og tror også at jeg blir fort lei av å skulle utnytte medlemskapet ved å spille mye der. Da bedre med skapelige priser på Holtsmark, og heller bruke penger og glede seg over å gå flere baner.

Men, man vet jo ikke om Holtsmark strammer til betaling for neste år. Kanskje man burde sørge for å melde seg ut - som Ulven medlem - innen 31/12, og så se an neste års medlemstilbud og melde seg inn som Holtsmarkmeldem når det er klart en gang utpå nyåret.......?
Parnevik
Parnevik

Antall Innlegg : 14
Age : 62
Bosted : Møllhausen - Lierskogen
Registration date : 12.06.2008

Til Toppen Go down

Ulven Golfklubb er nedlagt - hvor går veien videre ? Empty Re: Ulven Golfklubb er nedlagt - hvor går veien videre ?

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet