Lier Golf
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Informasjon om Lierskogen Masters 2009

3 posters

Go down

Informasjon om Lierskogen Masters 2009 Empty Informasjon om Lierskogen Masters 2009

Poste  Tore Fre Mar 13, 2009 1:31 pm

Lierskogen Masters 2009 er under planlegging.
Det vil ikke bli de store endringene ifra ifjor - noen flere baner, og en bonus runde før sommerferien som skal spillers som lagspill.
Hvilken spillform dette blir og hvordan man setter sammen lagene får vi komme tilbake til litt senere.

Gjøre dere klare - tren godt i tiden frem til banene åpner.
Husk at jo flere vi blir, desto flere får du gleden av å slå Very Happy - så rekrutter så mange som mulig!!

Deltagere som er påmeldt - sålangt (pr. 25.03.09):
- Bjørn Tore
- Claus
- Espen
- Hans Henrik
- Petter N. ny av året
- Tore
- Espen N. ny av året


Sist endret av Tore den Fre Apr 16, 2010 1:59 pm, endret 4 ganger
Tore
Tore
Admin

Antall Innlegg : 102
Age : 52
Bosted : Lierskogen
Registration date : 11.06.2008

Til Toppen Go down

Informasjon om Lierskogen Masters 2009 Empty Re: Informasjon om Lierskogen Masters 2009

Poste  Hans Henrik Tir Mar 17, 2009 1:03 pm

Du må legge ut powerpointen med invitasjonen her da, Tore !

Mvh
Hans Henrik
Regjerende Master
Hans Henrik
Hans Henrik
Admin

Antall Innlegg : 119
Age : 56
Bosted : Lierskogen
Registration date : 11.06.2008

http://www.liergolf.com

Til Toppen Go down

Informasjon om Lierskogen Masters 2009 Empty Det nærmer seg finale, eller............

Poste  Parnevik Ons Jul 29, 2009 12:08 pm

Jeg merker at konkurransenervene begynner å melde seg og som en litt aldrende person bør jeg snarest starte egenmotivering og oppsyking før Mastersfinalen 09. Men hvor skal den gå? Når skal den gå? Og skal det også i år være 3/4 hc? Regner med at arrangementkomiteen bruker det meste av planleggingstid på banketten, men nå må også fakta rundt bane og spill komme på plass. Skal vi klare å samle flest mulig må iallefall dato på plass.

Planlegger også å gå seniorfinalen for de over 45. Den spilles vel på samme bane helgen etter? - så jeg går nok for en ukes høstferie

Ellers en takk til HH for resultatoppdateringer. Jeg rekker jo knapt å komme meg hjem fra Kongsberg før resultatet lå ute. Men har jo en liten mistanke om at mannen på hjørnet raskt var frempå med score fra gruvebyen. Han var sikker med hybriden og god på innspillene i går. Ellers kan Kongsberg rapporteres i god stand. Alt grønt og fint. Litt trege greener, noe som passer undertegnede helt utmerket........
Parnevik
Parnevik

Antall Innlegg : 14
Age : 62
Bosted : Møllhausen - Lierskogen
Registration date : 12.06.2008

Til Toppen Go down

Informasjon om Lierskogen Masters 2009 Empty Re: Informasjon om Lierskogen Masters 2009

Poste  Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet